Bestelmogelijkheden en prijzen

Uitgebreide bestelmogelijkheden

Via internet: U geeft uw bestelling via deze pagina op. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Telefonisch: U belt met onze klantenservice en geeft mondeling uw bestelling aan ons door. De klantenservice is op werkdagen te bereiken van 8.00 tot 17.00 uur.

Per fax: U faxt een ingevulde bestelbon naar onze klantenservice. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Per bestelbon: U geeft een ingevulde bestelbon bij de bezorging van uw "voorgaande" bestelling mee aan onze bezorger of u stuurt de bestelbon per antwoordkaart naar onze klantenservice.

Belservice: Op uw verzoek kunt u op een afgesproken dagdeel door onze klantenservice gebeld worden voor het opnemen van uw bestelling.

De minimale bestelhoeveelheid is zes maaltijden. (Soepen, nagerechten en lekkernijen worden niet tot maaltijd gerekend). De bestelling dient minimaal drie werkdagen voorafgaand aan de volgende routedatum (lees onze Bezorgmogelijkheden) bij onze klantenservice opgegeven te worden.

U kunt hier de actuele prijslijst bekijken en downloaden.

Wij bezorgen u maaltijden gratis thuis. Wel hebben wij uw bestelling uiterlijk twee werkdagen voor de bezorgdag vóór 12.00 uur nodig om een goede, tijdige bezorging te kunnen garanderen!